dimarts, 11 de setembre del 2007

Cursa de muntanya de Falset



L'11 de Setembre s'organitzava la 1a Cursa de Muntanya de Falset, coincidint amb el meu aniversari, aixi que quina millor forma de celebrar-ho que corrents.
Respecte a la cursa gran sortida, molt ràpida com sempre, on intento controlar-me una mica, tot i anar massa fort, al km 1,5 ens perdem de cami i em de tornar enrere per rectificar, just on comença el corriol, i ara una mica de feina per adelantar, però va bé per baixar una mica les pulsacions. El senderó és va fent dur per moments, però aconsegueixo aguantar bé un ritmet de corre cara amunt, al poc comença una dura baixada i força tècnica on baixo ràpid però amb moderació, em situo força envant penso que dec anar entre els 15 primers, vaig adelantant a la pujada, amb alguns trams de caco (caminar-correr) per una ermita molt maca, atravessem la carretera i ara es quasi tot pista on és pot correr i molt, això afavoreix als més ràpids i jo no estic massa ràpid de ritme tot i això vaig molt bé avançant a algu o altre, de repent ja em quedo sense ningú a davant però amb dos o tres trepitjant-me els talons darrera, només intento aguantar el ritme els ultims kilometres (del 15 al 18) fins arribar a meta, sorprenentment en el tros de plà no em passa ningú i aconsegueixo mantenir la plaça, quedant 7è. mai habia quedat tant envant, bon regal pel dia del meu aniversari, a l'entrada a meta canvi de musica amb el "Feliç Aniversari" per part de l'organització, quin detall!!! (Gràcies) A més en alguns controls també em felicitaven, no sé qui habia escampat la noticia. Recupero liquids i de cap a la piscina, anem a recollir l'ampolla de vi al celler de la cooperativa.Entrega de premis on per sorpresa quedo 3er senior i pujo al podi ja que no són acumulatius (mai habia guanyat res en curses i em penso que s'equivocaven fins que m'ho expliquen). I per rematar-ho al sorteig em toca un lot de botelles de vi.Al finalitzar dono les gràcies a l'organització pels detalls per l'aniversari i cap a dinar amb la familia a Cambrils.Espero que es consolidin curses com aquestes, on he de dir que són de muntanya de veritat pasant per indrets bonics i per altres on als més atletes els permet disfrutar més de correr.