dissabte, 29 de març del 2008

Marxa la Selva del Camp ( 67,7 Km i 4570m D+-)

Gran marxa la de la Selva!!!Primeament vaig poderme inscriure a la marxa, i el dissabte vaig anar cap a la Selva, a 10 km de casa meva, pero era una marxa que mai habia fet, tot i que molts trams del recorregut si els coneixia de caminates i entrenaments.Primer saludo a en Massa, Zanoni, Luigi, .... Venien una molt bona colla, això m'alegra, em sap greu no haber vist en vikingosdu!!!!També a la colla de Tarragona del Trote extrem i als de Tortosa, entre forces d'altres, avui corro a casa i els amics i coneguts són innumerables, jeje, però aixo m'agrada.Bé, sortim tranquils, i al sortir de la Selva anem fent poc a poc, fins que acabo d'anar salundant i ja m'ajunto amb en Marc, amb qui venia a fer la marxa, anem avançant a ent a bon ritme, però ens adonem que hi ha moltissima gent corrent avui, potser la marxa on he vist més gent corrent.Arribem a Albiol, ja força envant, però es apartir d'aqui on comencem a avançar de valent,el recorregut em sorpren i m'ho fa agradable,la baixada fins a capafons força ràpida i tècnica passant pel pont de Goi, ara toca pujar a Prades per l'ermita l'Abellera, i arribem a Prades, on espero a en Marc que se li ha atragantat una mica la pujada. Sortim i comencem a anar bé, pujem el Tossal de la Baltasana, on arribem a estar entre els 10 primers, ara se'm fa dur tot el tram de pista fins a agafar el gr, fins els cogullons també vaig una mica tocat en el ritme pero bé, es a partir d'aqui que em començo a notar millor, arribem a la Febró on repostem energies i ara toca pujar, pujo molt bé corrent fins quasi a Montral, i de Montral em llanço molt motivat cap a Arboli, on vaig avançant fins estar el 5, ara apreto però ja no veure ningu més fins a meta. Un molt bon temps de 7h55min i molt bon entreno. Ja començo a assimilar bé les tirades llargues!!!al finalitzar ens van deixar entrar al spa del pavello, tot un luxe poder-se banyar al jacuzzi i dutxes d'aigua a pressió per relaxar.Felicitar a l'organització