dilluns, 23 de juliol del 2007

Skyrace d'Andorra

Aquest diumenge vaig fer l'skyrace d'Andorra, uns 26 km i 22 metres de desnivell positiu acumulat.
El diumenge abans de començar acollonitis total dels organitzadors per quarte nuvols baixos i amb inversió tèrmica que fa cambiar el recorregut evitant el temut pid de les Fonts.
Tot i això és un bon recorregut del que vaig disfrutar moltissim.
És va fer dur, dur, degut a les pendents molt pronunciades en les baixades mullades per les plujes del dia anterior, que feia que les arrels dels arbres patinessin molt. Tot i això al començament baixava lent però després vaig anar millor i vaig aconseguir 3h10min, quedant en la posició 39. Tot molt bé en l'entreno matinal de diumenge ....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei Xavi!!

Com va tot? He fet un cop d'ull a la web, enhorabona està molt bé!!
Com vaig patir al Skyrace.. pero bueno, almenys la vaig acabar com vaig poder!!!
Estas fortissim bandido!!

Haver si fem un tast del circuit de la cursa de Falset!!

Fins la propera crack!

salut i cames