diumenge, 18 de maig del 2008

Cursa Paüls 24km D+-1900



El diumenge arribem d'hora a Paüls, el temps agunata amb una mica de fresca matinal però s'intueix calor cap a migdia.El Joan i jo escalfem una mica i després cap a la sortida, uns 450 corredors, i molt de nivell copa espanya i circuit català garantitzaven atletes de primera fila.La sortida la faig molt tranquil amb el Joan, sabem que la cursa serà llarga... i a més jo tinc en ment Zegama per la propera setmana.Ja a la pujada del poble decideixo agafar un ritmet més viu, i vaig adelantant i xerrant. Fins arribar a la primera gran pujada que faig massa bé, pas per la finestrellai cap abaix que fa baixada. Ara toca fer la cresta espectacular i arribar al final següent avituallament just dalt del pic, bons avituallaments amb musiqueta i tot!!!Vaig baixant força animat, i la següent pujada tota corrent. Baixada a sac i la següent també corrent, i ara arriba la pujada de la punta de l'aigua, buuufff això no m'ho esperava i les cames no em van prou fines.Decideixo afluixar el ritme per no cremarme massa, finalment corono i ara a baixar a sac fins a Paüls, però anant regulant. Finalment 2h50min.


Menjo i m'avituallo molt a la plaça i saludo als companys, i decideixo anar a buscar al Joan desfent cami, anant caminant, algun que altre em diu si estic "sonat", no em coneixen prou... Però al poc de començar a remuntar el senderó em trobo amb el camara de tv-paüls.I mentres xerro amb ell ja veig el Joan que encara baixa prou fresc tenint en compte la duressa de la cursa i que era la seva primera cursa d'skyrunner. Cansat però satisfet entra a meta.Ens donen un bossot espectacular d'obsequis, i gran avituallament amb festa i xirinola...Temps: el Joan 3h35min i jo 2h50min (18 minuts més que l'any passat però amb un recorregut força més dur).Ja pensem en la propera ....per mi Zegama....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molta sort a Zegama !!!

Ja ens explicaràs...